Skip to main content

他媽的腸胃

今日家庭日,一家人去離島

本來好期待,但估都估唔到又肚瀉

係香港,腸胃不嬲都差. 去左美國,唔可以話好左好多,但都有改善.

返到黎,又愈黎愈差. 對上個星期,成日都肚痛,肚柯.

特別係踏入夏天,更易奶野.

好彩今日去到離島冇發作,但好辛苦,真係柯到冇晒力.

正因為咁,我多數留係屋企.

亦因為咁,我都唔敢諗拍拖,因為唔想出街,更加唔想出街就要去廁所.

我副腸,真係玩足我一世.

Comments